Aku mencintai dirimu..
10:24 AM | Author: Ibnu Siddique
Aku mencintai dirimu..

Aku mencintaimu..
kerna kau seumpama bintang..
meski terkadang lelah..
kau tetap tabah..
meski jauh..
kau tetap bercahaya..
menerangi relung-relung jiwa..


Aku mencintaimu..
kerna kau spt mentari..
yg menyala-nyala di dalam dada..
menghangatkan jiwa..
terus hidup dlm segala tingkah bicara..

Aku mencintaimu..
kerna aku ingin mencintaimu..
kerna ruku' dan sujudmu pada TuhanMu..
ruku' dan sujudmu..
membuat aku rindu padamu..

Aku mencintaimu..
kerna kaulah Rasul Junjunganku..
aku mencintaimu..
kerna kaulah kekasih Tuhanku..

Allahumma Sholli A'la Muhammad..Wa A'ala aalihi Muhammad..
|
This entry was posted on 10:24 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On September 27, 2010 at 12:07 AM , Anonymous said...

Sungguh... hati ini rindukan dia yang tak pernahku jumpa... Selawat dan salam ke atas Nabi junjungan Muhammad sallallahu 'alayhi wa sallam...

 
On September 27, 2010 at 2:24 AM , Ibnu Siddique said...

Sholla Allahu A'laihi Wasallam.Semoga kerinduan dan kecintaan itu,kan mengantar kita untuk bersama berdampingan dengan Baginda di Syurga kelak.

InsyaAllah..Amin Ya Rabb.